Op avontuur door Zuid-Amerika - Reisverslagen van Claudia van Woerkom - WaarBenJij.nu Op avontuur door Zuid-Amerika - Reisverslagen van Claudia van Woerkom - WaarBenJij.nu

Op avontuur door Zuid-Amerika

4,5 maand lang zal ik door verschillende landen in Zuid-Amerika reizen. Al couchsurfend en backpackend hoop ik zo veel mogelijk mooie dingen te zien/beleven en nieuwe mensen te ontmoeten! Op de eerste maand stage in Brazilië na liggen de plannen totaal niet vast, dus ik ben net zo benieuwd als jullie :D. Het enige dat zeker is is dat het 1 groot avontuur wordt en dat ik pas 15 maart weer voet op nederlandse bodem zal zetten. Via dit blog hoop ik iedereen zo veel mogelijk op de hoogte houden en natuurlijk zijn de berichtjes uit het koude Nederland ook van harte welkom :).

Heel veel liefs,

Claudia

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2014

jungleavonturen enzo

10 Februari 2014

van woestijn tot jungle !

06 Januari 2014

:)

09 December 2013

when i was in...

24 November 2013

Baby's, Rio en EHBO
Claudia

Reisverslag van mijn reis naar Zuid-Amerika. Ik zal 1 maand stage lopen in Braganca Paulista op de kinderafdeling en vervolgens 3,5 maand lang de rest van het continent verkennen!

Actief sinds 28 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5656

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2013 - 14 Maart 2014

Op avontuur door Zuid-Amerika

Landen bezocht: